sobota, 2 lipca 2011

Bożee...co to za konto?!


Jakież ono piękne,cudowne i oryginalne!
Po prostu podziwiam właścicielkę konta ;d

A jej/jego (podejrzewam że to obojnak) prezentacja mnie powala!

Oto super cytat: "LUDZIEEE OBACZAJCIE MÓJ NOWY LOOK! Bo JO MOM LOKI I JESTEM I'M SOŁ LOKI LOKI LOKI!"

Haahha...
A teraz tego obojnaka motto;

Nice lice vice opierdzicie se kozice ;D he ;p i tyle ci powim!

Powala mnie to, za każdym razem gdy to czytam;D

A o to co u niego w KG napisała pewna pani, którą zaprosił na grzyby;D

Haha....Po prostu widzę że istnieją dziwni ludzie na stardoll....

Cześć.

Witam; D
Na blogu o krytyce na stardoll...
Wiecie tego bloga będę prowadzić ja...
A więc zapraszam do komentowania! ;D

A i kilka słów o mnie jak zawszee....
Jeżeli chcecie coś wiedzieć przeczytajcie moją prezentację na stardoll PunkBarbie46
Danke za uwagę Kinga;D